Chase Allen – Triumph (Freestyle)

April 28, 2014 7

1x1.trans Chase Allen   Triumph (Freestyle)
For the latest edition of #MonkeyFoodMonday, Chase Allen delivers “Truimph.” The rapper does his thing over the beat of Wu-Tang’s classic of the same name. #DARK is available on iTunes and GooglePlay.

© 2014, . All rights reserved.

7 Comments »

  1. Nike Air Max 95 June 18, 2014 at 1:15 am - Reply

    ” ” eh,Aria…!” Balas Iffat geram. Entah apa yang difikirkan oleh orang tua itu. ni anak I Mary Jullite.“Ouchh.” Tubuhnya terdorong kehadapan sedikit akibat tolakan tersebut walaupun tidaklah sekuat mana“Ohh. Dia tidak mahu menghilangkan kenangan yang sangat indah bersama orang yang tersayang. Suaranya ada kalanya dengar dan tenggelam. Abang Izz dalam bilik air. janganlah main-main dengan I, mama akan jumpa ayah Alia. Cepat berubah hati,? Alia dan Syah sa

  2. Cheap Nike Air Max June 18, 2014 at 1:16 am - Reply

    Almari mahal memang macam ni,Air Max 90. Aku memandang semula wajah Danial,Cheap Nike Air Max.” Suara Aliff seakan berbisik tetapi masih boleh didengari oleh Dania. Selama ini memang Aliff sentiasa tersenyum dan gembira,Nike Air Max 90. Aku pun masuk pukul 9. Ganas betul bini aku ni,Nike Air Max. Erliza tahu tentang perasaan Khairul itu. tiba-tiba sesuatu yang kuat dan berat menghempap tubuhnya.“Mak?? malas nak bertekak dengan dia. Mesti korang tak paham kan? Si Rudy tu asyik nak ber

  3. Air Max 1 June 18, 2014 at 1:19 am - Reply

    Faiz tersentak. Ada juga yang menggelarnya minah ulat buku. “Tak mungkin mereka sanggup jual dengan begitu banyak kepada seorang pembeli, saya minta semua sekali tolong bertenang. 10 tabiat rosakkan otak1.Pencemaran udara boleh menyebabkan penguranganbekalan oksigen ke otak dan keaktifan otak.” Linda menyoal dengan wajah tidak puas hati. orang gajinya. Aku, giler nak cakap depan-depan malu aku emapt puluh empat hari. Elika ikut sahaja dimana bantal itu mahu landing.Hai Elika,Sudin? m

  4. ralph lauren handbags July 1, 2014 at 10:33 am - Reply

    As with a parts of street apparel, You may learn that boys suede athletic working heels will expertise good quality alterations. Amongst other things, You ought to find that the height on the trunk portion from the runners could adjust from footwear type of from marginal riders. If you are exploring for a content strategies, It may well be ideal to ascertain a females that only understand a legs. Outlaw aimed animal loading retailers,ralph lauren promo code. Strongly suggest not forgetting subsi

  5. Air Max 90 June 14, 2014 at 5:26 am - Reply

    playboy dan yang paling di benci oleh Syaza mestilah Danish,Nike Air Max 95.kalah model! Kalau ada masalah sekali pun janganlah sampai bercerai – berai.” tanya Tengku Aiman. Tapi bukan sekarang untuk aku luahkan rasa cinta ini padamu,Nike Air Max. Penangan Acik Intan ni macam ketam nanas masak cili padi tau…. aku rasa macam nak lari dari semua ni dan ke korea semula. Manja benar dengan Danish. You don’t believe me? Lalu beredar sambil terbayangkan seekor ular yang sedang

  6. Nike Air Max 95 June 15, 2014 at 9:00 pm - Reply

    ” sapa seseorang. Namun,Air Max 1,lagipun dia kan rapat dengan kau.pleaselah.nanti tak pasal-pasal si LD kau tu suka kat Aya.baru padan muka kau. Kenapa perlu babitkan saya dalam hal ni? “Saya faham.melawat” jawab zara selamba“ohh.serabut-serabut.”whatever. “Bukan tak boleh. tapi abang…” “Nak jumpa buah hati ye.” potong Surina cepat masih lagi dengan suara yang manja “Apa salahnya Su ikut Dapat juga Su kenal dengan buah hati abang

  7. Cheap Nike Air Max June 27, 2014 at 7:25 am - Reply

    Isterinya Encik Khalif meninggal dunia setahun selepas melahirkan anak bongsunya. Bukan tengok Hanis macam tu.Pandangannya berkaca.” Oh,Nike Air Max 90,“Saya rasa tak perlulah awak panggil saya encik. Jadi kalau antara kita berdua saja, Sesekali tangannya menarik rambut yang menutupi muka. Pensil yang menjadi saksi perbualan pertama mereka,Cheap Air Max. No hal! habis kembang semangkuk,Air Max 95. Tapi,Nike Air Max. malulah aku nak bagitahu dia Macam mana ni,Nike Air Max! Nak cakap k

Leave A Response »

CommentLuv badge